شرکت توزیع نیروی برق  آذربایجان غربی
شعار سال
۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
فارسی
دسته بندی مطالب
قدردانی فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی از مدیریت توزیع برق ماکو در پی اتمام پروژه برق رسانی به 4 برجک مرزی

فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی از مدیر توزیع برق ماکو و همکاران این مدیریت به دلیل همکاری همه جانبه این مدیریت در اتمام پروژه برق رسانی به 4 برجک مرزی محور بورالان این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از اقدامات موثر و مهمی که طی سالهای اخیر فعالیت پاسگاه ها و برجک های مرزی را دچار تغییر کرده، ورود انرژی برق به مرزها است؛ این نعمت ارزشمند انجام وظیفه در مرز را برای مدافعان حریم وطن آسان‌تر و امنیت پرسنل پاسگاه و کیفیت حفاظت از مرزها را دو چندان کرده است.

پروژه برق رسانی به برجک ها و پاسگاه های مرزی شهرستان ماکو با همت و تلاش پرسنل خدوم مدیریت توزیع برق ماکو در چند سال گذشته با جدیت در حال اجرا است که یکی از این پروژه های مهم برق رسانی به 4 برجک مرزی منطقه بورالان این شهرستان بود که با تلاش شبانه روزی پرسنل این مدیریت ظرف مدت کمتر از 2 ماه پروژه برق رسانی به این 4 برجک عملیاتی شد.

در پی انجام این عملیات جهادی فرماندهی مرزبانی استان آذربایجان غربی در پیامی از تلاش ها و همکاری فرجی مدیر توزیع برق ماکو و پرسنل این مدیریت به دلیل تعامل وهمکاری صمیمانه و توام با احساس مسئولیت آن ها با این فرماندهی و برق دار نمودن 4 برجک مرزی این منطقه تقدیر کرد.

تاریخ: 1403/02/10
تعداد بازدید: 212
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس پستی: ارومیه، خیابان سربازان گمنام (برق سابق)، نرسیده به چهار راه مخابرات
استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع میباشد .
کد پستی : 53114 -57156
اتفاقات برق: 121
شماره تماس:04431104500
فاکس: 04433469133
Powered by DorsaPortal
بارگذاری چیدمان اولیه